تجهیزات بیمارستانی

هندریل بیمارستانی چیست؟

هندریل بیمارستانی چیست؟

در این مقاله قصد داریم به معرفی هندریل بیمارستانی بپردازیم. هم چنین علاوه بر اینکه به این سوال پاسخ می دهیم که “هندریل بیمارستانی چیست؟” نکاتی که هنگام خرید هندریل بیمارستانی باید به آن توجه شود را بررسی کنیم. شما می توانید پیش از خرید از مشاوره کارشناسان ایمن گارد استفاده کنید.

هندریل بیمارستانی چیست؟

هندریل بیمارستانی چیست و چه کمکی به بیماران می کند؟ افتادن بیمار در بیمارستان ممکن است منجر به آسیب های جدی مانند شکستگی، ضربه به سر و حتی مرگ برای بیماران شود. این در حالی است که بیشتر موارد سقوط (افتادن) بیمار قابل پیشگیری می باشد.

بیماران در بیمارستان به دلایل زیر سقوط می کنند:

  • – ضعف بیمار به دلیل بیماری و عدم وضعیت مناسب فیزیکی (سرگیجه، فلج کلی یا قسمتی از بدن، ناتوانی در راه رفتن و …)
  • – کهولت سن
  • – مشکلات بینایی
  • – مصرف داروهای خواب آور، ادرار آور…
  • – تاریکی بخش در شب
  • – خیس بودن کف زمین بخش و سرویس بهداشتی

یک راه آسان برای جلوگیری از افتادن  بیماران در راهرو و راه پله نصب دستگیره بیمارستانی است. طبق استاندراد های ساخت و نگهداری بیمارستان، نصب هندریل بیمارستانی اجباری است. هندریل بیمارستانی یا همان دستگیره بیمارستانی برای راحتی بیمار در راهرو ها،اتاق عمل و همچنین اتاق بیمار نصب میگردد.هندریل های بیمارستانی جزو جدانشدنی بیمارستان ها هستند و باید در پروژه های تجهیز بیمارستان ها به آن نگاهی ویژه شود.

تا چند سال پیش ایران وارد کننده تجهیزات هندریل بیمارستانی بود اما به لطف یک شرکت ایرانی با برند تجاری ایمن گارد این محصول بومی سازی شد.

تولید این محصول استاندارد های خاصی دارد که در تولید آن حتما باید لحاظ شود از جمله:

  1. استفاده از پوسته آنتی باکتریال
  2. قالب آلومینیومی در زیر کار
  3. راحتی و سهولت بیمار با گرفتن دستگیره بیمارستانی
  4. استحکام بالا (به طوری که وزن بیمار را تحمل کند)

انواع دستگیره بیمارستانی و نکات مهم در خرید:

  1. هندریل لوله ای
  2. هندریل گاردریل

دستگیره ه بیمارستانی باید به گونه ای طراحی شود که تناسب نزدیکی با دیوار داشته باشد، همچنین جمع آوری کثیفی و گرد و غبار را به حداقل برساند و در عین حال برای چشم دلپذیر به نظر برسد.

اما جهت خرید و نصب هندریل بیمارستانی باید نکاتی را بررسی کنیم:


1.جنس بدنه دستگیره بیمارستانی

دستگیره های مختلف با درجه بندی کیفی نسبتا متفاوت در بازار قابل مشاهده است. معمولا در بدنه این محصول از آلومینیوم استفاده میشود.جنس های وارداتی دستگیره بیمارستانی کیفیت به مراتب کمتری از اجناس داخلی دارند به دلیل استفاده از موادی با درجه خلوص پایین و خدمات پس از فروش به خوبی برای آن ها ارائه نمی شود. اما شرکت های داخلی از نظر کیفی خدمات پس از فروش و مشاوره هنگام نصب بهترین گزینه برای شما می باشند.

2.خاصیت ضد باکتریال

یکی دیگر از نکاتی که باید هنگام خرید هندریل بیمارستانی به آن توجه کرد خاصیت آنتی باکتریال بودن آن است.

بهترین روکش استفاده شده در دستگیره ها از جنس پی وی سی یا همان پلی وینیل کلراید است که اصلی ترین مشخصه آن آنتی باکتریال بودنش میباشد.

و باز هم میتوان در این مورد، محصول ایرانی را به خارجی ترجیح داد زیرا باکیفیت ترین شرکت تولید کننده ایرانی این محصول که با نام پوشش گستر توانا فعالیت میکند از نظر کیفی یک سرو گردن از رقبای بازارش بالاتر است و روکش های آنتی باکتریال آن از تنوع رنگی بالایی برخوردار است.

هندریل بیمارستانی

رنگ بندی هندریل بیمارستانی

3.قابلیت پاکنندگی سریع برای پرسنل

یکی از دیگر نکات خرید هندریل بیمارستانی سرعت پاک شوندگی وضد عفونی شدن است زیرا به علت رفت و آمد زیاد در این اماکن سرعت انتقال ویروس و عفونت ها از سطوح بالا میرود که کار پرسنل را سخت میکند.

اما هندریل های بیمارستانی ایمن گارد که متعلق به شرکت پوشش گستر توانا است به علت طراحی استانداردش کار پرسنل خدماتی را راحت میکند.

شما میتوانید جهت مشاوره و خرید از راه های زیر با این شرکت ارتباط برقرار کنید:

تماس مستقيم با مدیر فروش:  1221339 0912

 دفتر فروش: ۰۲۱۳۳۴۹۵۶۰۰

  info@emenguard.com